Volg je bestelling
Veelgestelde vragen (FAQ)
Je kunt de status van je bestelling controleren door hierboven je e-mailadres, bestelnummer of telefoonnummer in te voeren.
Dit kan twee redenen hebben:
1. De bestelling zit tijdelijk vast in het sorteercentrum van onze koeriersdienst.
2. De status wordt niet altijd nauwkeurig bijgewerkt door het systeem. In beide gevallen is uw bestelling onderweg en controleren we het om de paar dagen. In de meeste gevallen is uw pakket dan al bijna bij je thuis.
Duurt het echt te lang? Stuur ons een e-mail zodat we je pakket kunnen volgen. info@bayuna.nl
De Track&Trace-code wordt meestal verzonden zodra het pakket het sorteercentrum heeft verlaten. Deze e-mail kan ook in je spambox terechtkomen. Niet ontvangen? Als de zoekfunctie op deze pagina laat zien dat je pakket is verzonden, is het verzonden en duurt het niet lang voordat je het ontvangt.
De verwerkingstijd voor elke bestelling is 1-2 werkdagen. Hierna wordt de bestelling verzonden. In uitzonderlijke gevallen moeten we de producten vanuit ons magazijn in Duitsland verzenden. Dan duurt de levering helaas iets langer.
Als de levering langer duurt dan 14 dagen, heb je recht op 5% cashback. Stuur ons een e-mail met je verzoek voor 5% cashback en de datum waarop je hebt besteld naar info@bayuna.nl